aimodosia xanthi

ΣΕΑ Ν. ΞΑΝΘΗΣ “Η ΑΓΑΠΗ”- Εθελοντική Αιμοδοσία 24 Ιουνίου 2026

Συνεχίζονται οι εθελοντικές δράσεις αιμοδοσίας του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Ν. Ξάνθης “Η Αγάπη” για τον μήνα Ιούνιο και μεταφερόμαστε στα όρια του Δήμου Αβδήρων στο φιλόξενο χώρο του Εμπορικού Κέντρου.
Σας καλούμε λοιπόν στην σαρακοστή έβδομη εθελοντική αιμοδοσία του έτους 2026, την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 από τις 16:00 μμ έως και τις 20:30 μμ στο κεντρικό κτίριο του Εμπορικού Κέντρου FLAMINGO RETAIL PARK διπλά στην είσοδο του Σούπερ Μάρκετ στον εκθεσιακό χώρο του πολυκαταστήματος PRAKTIKER.
Με την υποστήριξη του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης.
Συνεχίζουμε να αιμοδοτούμε για όλους αυτούς τους πάσχοντες και ασθενείς που υποφέρουν και χρειάζονται και το δικό μας αίμα για να ζήσουνε αξιοπρεπώς.
Συνεχίζουμε να προσφέρουμε το αίμα μας για όλους αυτούς που το χρειάζονται πραγματικά… και ας είναι αχρείαστο για εμάς και για τους δικούς μας ανθρώπους…
aimodosia xanthi
aimodosia xanthi

 

 

Κοινοποίηση
Κύλιση στην κορυφή